tájékoztatás

Koronavírus tájékoztatás

Tisztelt Betegek!
 
Amennyiben fertőzött területeken járt, vagy kapcsolata volt valakivel, aki az érintett területről érkezett és ezt követően láz, légzési nehezítettség, köhögés jelentkezik, kérem, telefonon keresse fel háziorvosát vagy hívja a Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) ingyenesen hívható zöldszámot, ahol a koronavírussal kapcsolatos lakossági megkeresések gyors és szakszerű megválaszolása történik:
06-80-277-445 06-80-277-456
 
NE menjen:
- Orvosi rendelőbe, váróba
 
Tömegközlekedést NE használjon!
 
Maradjon otthon!
 
További frissülő hivatalos tájékoztatókat itt olvashatnak:
 
 
 
Share/Save

Tájékoztatás a megyei Kormányhivatal Kormányablak busz menetrendjéről

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatának (Kormányablak busz) ügyfélfogadás helyszínei és időpontjai:
 
2021. június 19. (szombat), 11.15 – 13.45 és
2021. június 23. (szerda), 8.15 – 10.45
Fegyvernek, Piactér (Szent Imre tér)
 
Intézhető ügyek köre:
  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
  • Meghatalmazás illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
  • Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
  • A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
  • A biztosított személyek esetében TAJ kártya másodlatának kiadása
  • Információszolgáltatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben valamint általános ügyekben
  • Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz
Share/Save

Tájékoztatás a megyei Kormányhivatal Kormányablak busz menetrendjéről

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatának (Kormányablak busz) ügyfélfogadás helyszínei és időpontjai:
2021. június 19. (szombat), 11:15 – 13.45
Fegyvernek, Piactér (Szent Imre tér)
 
Intézhető ügyek köre:
  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
  • Meghatalmazás illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
  • Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
  • A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
  • A biztosított személyek esetében TAJ kártya másodlatának kiadása
  • Információszolgáltatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben valamint általános ügyekben
  • Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz
Share/Save

Tájékoztatás a megyei Kormányhivatal Kormányablak busz menetrendjéről

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatának (Kormányablak busz) ügyfélfogadás helyszínei és időpontjai:
2021. május 26. (szerda), 8:15 – 10.45
Fegyvernek, Piactér (Szent Imre tér)
 
Intézhető ügyek köre:
  • Személyazonosító igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Lakcímkártyával kapcsolatos ügyintézés
  • Vezetői engedéllyel (jogosítvánnyal) kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés
  • Diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • Ügyfélkapu regisztráció
  • Tulajdoni lappal kapcsolatos ügyintézés
  • Meghatalmazás illetve törvényes képviseleti jogosultság Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térben rögzítése
  • Erkölcsi bizonyítvány igénylésével kapcsolatos ügyindítás
  • A biztosított személyek esetében Európai Egészségbiztosítási Kártya kiállítása
  • A biztosított személyek esetében TAJ kártya másodlatának kiadása
  • Információszolgáltatás kormányablak és szociális igazgatási ügyekben valamint általános ügyekben
  • Kérelmek átvétele és továbbítása a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz
Share/Save

A KSH felhívása

Ezúton tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) Fegyvernek településen a hivatal elnöke által 2021-re engedélyezett, önkéntes adatszolgáltatáson alapuló lakossági adatfelvételeket hajt végre, a korábbi évek gyakorlata szerint.
A felvételek Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) szerinti nyilvántartási számai és megnevezései a következők:
- 1539 Munkaerő-felmérés és kiegészítő felvételei – havi rendszerességű
- 1942 A lakosság utazási szokásai – 2021. április, július, október, 2022. január hónapokban, negyedéves gyakoriságú
 
Az összeírási munkát a Központi Statisztikai Hivatal megbízásából a Statek Statisztikai Elemző Központ Kft. (Statek Kft.) fényképes igazolvánnyal ellátott kérdezői végzik. A járványügyi helyzetre tekintettel adatszolgáltatóinknak felajánljuk a telefonon keresztüli válaszadást, valamint egyes adatgyűjtések esetében kérjük, hogy a kérdőívek weben történő önkitöltési lehetőségét részesítsék előnyben.
A válaszadásra kijelölt háztartások kiválasztása véletlenszerű mintavétellel történik az ország különböző településein. Az adatfelvételekből származó eredmények nélkülözhetetlenek a társadalom jellemzőinek feltérképezésében.
A kapott adatokat a Központi Statisztikai Hivatal a hivatalos statisztikáról szóló 2016. évi CLV. törvény, valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelet (általános adatvédelmi rendelet, GDPR) előírásának megfelelően bizalmasan kezeli, azokat más szervek, személyek részére nem szolgáltatja ki. Az eredményeket név és egyedi adatok nélkül, összesített statisztikai táblázatokban közöljük.
A lakosság és az önkormányzat részére munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8:00 és 16:30 óra között, pénteken 8:00 és 14:00 óra között a +36 80 200-766-os (3-as mellék) telefonszámon, illetve a lakinfo@ksh.hu email címen adunk további felvilágosítást.
Az adatgyűjtés módszertanával és a kutatási eredményekkel kapcsolatosan a www.ksh.hu internetes oldalon található Adatszolgáltatóknak/Adatszolgáltatás teljesítése/Elektronikus lakossági adatgyűjtések menüpont nyújt tájékoztatást.
 
Budapest, 2021. március 31.
 
Kátainé Csincsák Éva
főosztályvezető
Share/Save

Tájékoztatás a szünidei gyermekétkeztetésről - 2021 tavasz

Tisztelt Szülők!
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. §-a alapján az önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére a déli meleg főétkezést a hátrányos helyzetű és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.
A személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti alapellátások és gyermekvédelmi szakellátások térítési díjáról és az igénylésükhöz felhasználható bizonyítékokról szóló 328/2011. (XII. 29.) Korm. rendelet 13/B. § (1) bekezdés a) pontja, valamint (8) bekezdése alapján amennyiben az Ön gyermeke/i/ hátrányos/halmozottan hátrányos helyzete fennáll és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül, az önkormányzat biztosítja, hogy a tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott tavaszi tanítási szünet, valamint az ezen időtartamra eső, a bölcsődei ellátást nyújtó intézmény és az óvoda zárva tartásának időtartama alatti munkanapokon étkeztetésben részesüljön.
Az ingyenes szünidei étkeztetést a tavaszi szünetben (5 hónapos kortól 18. éves korig) 2021.április 1. (csütörtök) és április 6. (kedd) munkanapokon biztosítja Fegyvernek Város Önkormányzata a gyermekek részére.
 
Az egyszeri meleg étkezést a szülő vagy törvényes képviselő ételhordóban viheti el. Akadályozó ok (pl.: betegség) esetén az ételt más nagykorú személy csak meghatalmazással veheti át.
Az átvétel lehetséges helyszínei:
• régi mozi épülete (5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 172.)
• Újtelepi Óvoda (5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 88.)
Átvétel ideje: 11.00-12.30
 
Az igénylőlap/nyilatkozat a Csorba Mikro- térségi Alapszolgáltatási Központban  (családsegítő) március 17-től tölthető ki.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Csorba Mikro- térségi Alapszolgáltatási Központ ideiglenesen átköltözött a Fegyvernek, Szent Erzsébet út 133. (Sárga iskola) cím alá!
Felhívjuk figyelmüket, hogy abban az esetben is kell nyilatkozniuk, amennyiben nem kívánják igénybe venni az étkeztetést!
 
Fegyvernek Város Önkormányzata
Share/Save

Gátfelhajtási engedély

Ezúton tájékoztatjuk, és egyben értesítjük Önöket, hogy a Tiszamenti Regionális Vízművel kötött együttműködési megállapodás alapján 2021. január 1-től a Nyugati főcsatorna használatához szükséges Gátfelhajtási engedélyek (Gátközlekedési engedélyek) kizárólagosan az alábbiak szerint vásárolhatók meg (bankkártyás fizetéssel, On-Line vásárlással, Applikáción keresztül):
A szükséges Gátfelhajtási engedély jelenleg az elektronikus jegyvásárlási platformon keresztül vásárolható meg, hamarosan elérhetővé válik a jegy fizikai megvásárlásának lehetősége. Az értékesítési partnereink listájáról hamarosan értesítjük Önöket!.
A bevezetésre kerülő új rendszer első komponense a Nyugati főcsatorna, amelyen a közlekedéshez kiadott, névre és adott járműre szóló engedély vagy vendégkártya szükséges.
A gátközlekedési, gátfelhajtási engedély megvásárlásának On-Line felülete a: http://gatfelhajtasiengedely.hu/  weboldalon érhető el.
 
Amennyiben az Engedély kérő még nem vásárolt a gatfelhajtasiengedely.hu weboldalon, akkor a vásárlási folyamat megkezdésének érdekében először regisztrálnia szükséges magát!
A sikeres regisztrációt, és annak megerősítését követően tud bejelentkezni a felületre, és megvásárolni a kiválasztott Gátfelhajtási engedély típust.
A Gátfelhajtási engedély megvásárlását, és elektronikus úton történő kifizetését követően a Számla automatikusan kiállításra kerül az Engedély megvásárlójának részére, melyet emailben küld meg a rendszer.
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a Nyugati főcsatorna töltése kiemelt, és folyamatos ellenőrzés alatt áll, mely ellenőrzések során az illetékes szervek, hatóságok, és feljogosított személyek ellenőrzik a szükséges Gátfelhajtási engedély meglétét, és annak érvényességét.
Kérjük, kímélje meg Magát az ezzel járó kellemetlenségektől, birságtól, eltiltástól!
Az okos telefonokra letölthető applikáció hamarosan elérhető lesz Android és iOS eszközön egyaránt.
Amennyiben 3.5 tonna összsúlytól nagyobb járművel, vagy mezőgazdasági területművelés céljából szeretne a töltésen közlekedni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!
 
Fülöp Henrik
projektigazgató
 
Share/Save

Tájékoztatás a gépjármű adóztatásában történt változásokról

Tisztelt Ügyfeleink!
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a gépjárművekkel kapcsolatos adóztatási feladatokat
a hatósági jogkör változása miatt 2021. január 1-től az Állami Adó- és Vámhivatal (továbbiakban NAV) látja el.
A 2021. évre fizetendő gépjárműadó összegéről és fizetési határidejéről a NAV csekket küld minden adózó részére.
 
A befizetési határidők:
2021. I. félév: 2021. április 15.
2021. II. félév: 2021. szeptember 15.
 
A határozatban szereplő összeg befizetését átutalással is teljesíthetik a NAV felé, az utalás során a megjegyzés rovatba tüntessék fel a
- befizető nevét, lakcímét,
- a gépjármű(vek) rendszámát,
- a határozat(ok) számát.
 
Adóhatóság Fegyvernek
Share/Save

Tájékoztatás a szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülők!
 
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21/C. §-a alapján az önkormányzat a szünidei gyermekétkeztetés keretében a szülő, törvényes képviselő kérelmére a déli meleg főétkezést a hátrányos helyzetű és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő, halmozottan hátrányos helyzetű gyermek részére ingyenesen biztosítja.
 
A személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti alapellátások és gyermekvédelmi szakellátások térítési díjáról és az igénylésükhöz felhasználható bizonyítékokról szóló 328/2011. (XII. 29.) Korm. rendelet 13/B. § (1) bekezdés a) pontja, valamint (8) bekezdése alapján amennyiben az Ön gyermeke/i/ hátrányos/halmozottan hátrányos helyzete fennáll és rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesül, az önkormányzat biztosítja, hogy a tanév rendjéről szóló miniszteri rendeletben meghatározott téli tanítási szünet, valamint az ezen időtartamra eső, a bölcsődei ellátást nyújtó intézmény és az óvoda zárva tartásának időtartama alatti munkanapokon étkeztetésben részesüljön.
 
Az ingyenes szünidei étkeztetést a téli szünetben (5 hónapos kortól 18. éves korig) 2020. december 21., 22., 23., 28., 29., 30., 31. munkanapokon (7 munkanap) biztosítja Fegyvernek Város Önkormányzata a gyermekek részére.
 
Az egyszeri meleg étkezést a szülő vagy törvényes képviselő ételhordóban viheti el. Akadályozó ok (pl.: betegség) esetén az ételt más nagykorú személy csak meghatalmazással veheti át.
 
Az átvétel lehetséges helyszínei:
  • Hunyadi úti étterem (5231 Fegyvernek, Hunyadi út 1.)
  • II. sz. Idősek klubja (5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 40.)
Átvétel ideje: 12.15-től 13.15-ig
 
Előzetes személyre szóló tájékoztatók a jogosultak részére a téli szünidei étkeztetésről nem kerülnek kézbesítésre!
Az igénylőlap a Csorba Mikro- térségi Alapszolgáltatási Központban (családsegítő) tölthető ki, 2020. december 1-től 2020. december 16-ig.
 
Fegyvernek Város Önkormányzata
Share/Save

Oldalak