tájékoztató

TRV ZRt. tájékoztatója

A Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. üzemelteti Fegyvernek település szennyvíz elvezetési rendszerét. Az üzemeltetési feladatok keretében 2021. 06. 28. és 07. 16. közötti időszakban füstgenerátoros ellenőrzést hajtunk végre Fegyvernek szennyvízcsatorna hálózatán, melynek keretében élelmiszer alapú olajból füstöt képzünk, mellyel a csatorna hibákat és szabálytalan bekötéseket derítjük fel. Mivel a füst az építési és tömítetlenségi hibák környezetében jelenik meg, ezért előfordulhat, hogy a lakó ingatlanok belső területein is érzékelhetővé válik.
 
Ellenőrzést érintő területek az adott időszakban:
Fegyvernek teljes területe
 
Kérjük tájékoztatásunk szíves tudomásul vételét!
Share/Save

Tájékoztató a Fegyverneki Tiszavirág Óvoda és Bölcsőde felvételi rendjéről a 2020/2021. nevelési évben

A Fegyverneki Tiszavirág Óvoda és Bölcsőde a vészhelyzetre tekintettel a 2020/2021.nevelési évre történő beíratkozást a következőképpen végzi:

Amennyiben a szülő, törvényes képviselő óvodánkba szeretné íratni gyermekét, akkor erre irányuló szándékának bejelentését 2020. április 8-ig megteheti az

Online kitölthető óvodai felvétel iránti kérelem 2020/2021 nevelési év

linkre kattintva. Akinek nincs lehetősége online beíratkozásra, jelezheti szándékát 2020. április 1-től április 8-ig, 08-12 óráig a 06-20/296-7075 telefonszámon. A döntésről 2020. április 30. után a szülők írásban értesítést kapnak.

Fegyvernek, 2020. március 30.

Bognár Éva
intézményvezető

Share/Save

NHSZ Tisza Nonprofit Kft. tájékoztatója

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a zöld hulladékgyűjtő zsákok átvételének és megvásárlásának végső időpontja Fegyverneken 2018. november 14.
A 2019-es évre vonatkozó gyűjtésről honlapunkon (www.nhsztisza.hu) és ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat majd. 

Együttműködésüket megköszönve:

NHSZ Tisza Nonprofit Kft.

Share/Save

Tájékoztató

TÁJÉKOZTATÓ A TÉLI REZSICSÖKKENTÉS KORÁBBI INTÉZKEDÉSEIBEN NEM RÉSZESÜLT, GÁZ-VAGY TÁVHŐ-SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉSSEL NEM RENDELKEZŐ HÁZTARTÁSOK RÉSZÉRE
 
Tisztelt Fegyverneki Lakosok!
 
A téli rezsicsökkentés végrehajtását követően szükségessé váló további intézkedésekről szóló 1364/2018. (VII. 27.) Korm. határozat alapján a Kormány a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesült, a vezetékes gáz- vagy távfűtéstől eltérő fűtőanyagot felhasználó háztartások is egyszeri természetbeni támogatásban részesülnek. Háztartásonként egy darab igénybejelentés nyújtható be – az ott lakó személyek, családok számától függetlenül- az érintett helyi önkormányzatnál, legkésőbb 2018. október 15. napjáig, amely határidő elmulasztása jogvesztő. A határidő lejártát követően semmilyen indokkal nem igényelhető a támogatás!
Ebben a támogatási formában:
háztartás: a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 4. § (1) bekezdésének f) pontja szerint az egy lakásban együtt lakó, ott bejelentett lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek közössége.
Nem felel meg ezen támogatási formában biztosított feltételeknek az a háztartás, amely a téli rezsicsökkentés korábbi intézkedéseiben már részesült , azaz a 12 ezer forint támogatást a gázszámláján jóváírták. Erre a rendelkezésre különösen azon személyek figyelmét hívjuk fel, akik bár rendelkeznek gáz bekötéssel, de az ingatlanuk fűtését más fűtőanyaggal oldják meg. A kizárólag elektromos fűtési móddal rendelkező háztartások nem jogosultak az igénybejelentésre.
Az igénybejelentő nyomtatványon jelölni szükséges az igényelt fűtőanyag fajtáját, amely később nem módosítható.
A Korm. határozat szerint a természetbeni támogatás a fűtőanyagra vonatkozik, a támogatás nem fedezi az egyéb költségeket./szállítás, darabolás/ 
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság a benyújtott igényeket ellenőrzi. A jogosulatlanul benyújtott igények alapján támogatás nem adható!
Igénylőlap személyesen a Fegyverneki családsegítő szolgálatnál kérhető (Fegyvernek, Szent Erzsébet út 173.) vagy Fegyvernek Város Önkormányzata honlapjáról letölthető erre a linkre kattintva
A jogosultak a kitöltött, aláírt igénylőlapot 2018. október 15-ig nyújthatják be a Fegyverneki  családsegítő szolgálatnál ügyfélfogadási időben (Fegyvernek, Szent Erzsébet u. 173.) vagy postai úton feladhatják azt.
 
Fegyvernek Város Önkormányzata
Share/Save

Határszemle tájékoztató

Ezúton tájékoztatjuk az ingatlan tulajdonosokat, a termőföldek használóit illetve minden érintettet, hogy 2018. május 28-tól a Földhivatal munkatársai határszemle keretében a megye mezőgazdasági területeinek átfogó ellenőrzését vegzik.

PDF formátumban letölthető tájékoztató anyag erre a linkre és erre a linkre kattintva tölthető le.

Share/Save

A TRV. ZRt. tájékoztatója

Tisztelt Partnerünk!
 
Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati irodáink nyitva tartása az ünnepek alatt a következőképp alakul:
 
Kedves Ügyfeleinket a központi ügyfélszolgálati irodánkban a két ünnep között (2017.12.27-29.) a megszokott nyitva tartási időben várjuk.
Központi ügyfélszolgálati iroda címe: 5000 Szolnok Thököly út 83.
Ügyfélfogadási idő: Szerda 8:00-20:00; Csütörtök-Péntek 8:00-14:00 óra 
Ebben az időszakban a Call Center-szolgáltatás is elérhető lesz a +36 40/180-124–es telefonszámon. 
 
Fiókirodáink a két ünnep közötti időszakban zárva tartanak!
 
Javasoljuk, továbbra is vegye igénybe internetes ügyintézési lehetőségeinket az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen, valamint www.trvzrt.hu weboldalunkon. 
A hibabejelentéseket munkatársaink a két ünnep között is a nap 24 órájában várják a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámán. 
Felhívjuk figyelmét, hogy Társaságunk 2018. január 2-tól a megszokott nyitva tartási időben és megszokott munkarendben áll felhasználóink rendelkezésére
 
Továbbá örömmel tájékoztatjuk, hogy a komfortosabb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében Társaságunk 2018. január 1-től az ingyenesen hívható 06/80-205-157 hívószámon keresztül nyújt teljes körű ügyintézési lehetőséget felhasználói számára.
Víziközmű-szolgáltatóként a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. kiemelt törekvése a minél kényelmesebb ügyintézés biztosítása felhasználói részére. Ezért a kor követelményeihez igazítva bővítettük szolgáltatásunkat, így a 06/80-205-157-es hívószámon keresztül többféle ügyintézésre nyílik lehetőség. Az ügyintézésre a megfelelő menüpont kiválasztását követően kerülhet sor.
A továbbiakban felhasználóink ezen a telefonszámon a nap 24 órájában üzemelő hibabejelentés mellett egyéb ügyeiket is kényelmesebben intézhetik. A Call Center munkatársai a korábbi, megszokott ügyfélfogadási időben (Hétfőn – Kedden - Csütörtökön: 8.00-16.00, Szerdán: 8.00-20.00, Pénteken: 8.00-14.00) várják ügyfeleink hívását.   
Tájékoztatjuk továbbá, hogy ezzel egyidejűleg a 06/40-180-124 hívószám megszűnik!
Természetesen a kényelmesebb, gyorsabb ügyintézés érdekében felhasználóink továbbra is igénybe vehetik internetes ügyintézési lehetőségeinket a www.trvzrt.hu weblapon és az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen.
 
ÁLDOTT, BÉKÉS ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁN A TRV ZRT. MINDEN MUNKATÁRSA!
Share/Save

Oldalak